beL0g iena

Sunday 30 October 2011

Aku buntu...Ya ALLLAH (T_T)


   Subhanallah...knp cinta kepada sese0rang itu b'putik kembali??...
Aku benar2 tak tahu apakah insan kali ini benar2 menjadi teman hidupku??...Benarkah insan ini yang akan menjalani liku2 kehidupan bersamaku kelak...Kuatkanlah iman dan takwaku ya ALLAH...hambamu benar2 memerlukan sokongan dariMU...hambamu tahu cinta kepadamu itu lebih mulia ya ALLAH...Hambamu sedar hambaMU hanya menumpang kasih dariMU ya ALLAH...Kekuatan cintaMU lebih mulia dari kekuatan cinta manusia..HambaMU sedar ya ALLAH...tapi siapakah insan ini ya ALLAH...perlukah aku terus menunggunye???...

  Aku tidak mahu t'sasar jauh dariMU ya ALLAH...jika hubungan ini terus terjalin.. Terjalinlah ie dengan jalinan yang baek ya ALLAH...Hambamu ingin menjadikan ie seorang suami yang menemaniku ketika susah dan senang...tikaku sedih dan gembire...dekatilah diri suamiku denganMU ya ALLAH...agama dan takwanya kepadaMU...izinkan ie dgn dalam hidupku ya ALLAH...kekalkan laa hubungan kami ya ALLAH...Dunia ini penuh dengan dugaan ya ALLAH...Hambamu tidak mahu tersasar ya ALLAH.. (T_T)..


Ya ALLAH...
Insan ini akan menjadi penyeri hidupku...kurniakanlah ie dalam hidupku sebagai insan yang mampu membimbing aku ke jalan keredhaanmu , ya ALLAH..Jadikanlah ie seorang suami yang mampu membimbingku terus menuju ke syurgamu kelak...izinkanlah aku menyayanginya...kukuhkanlah iman dan takwa kami kepadamu ya ALLAH...kurniakan kami cahaya mata yang beriman kepadamu ya ALLAH...

Subhanaallah...maha suci ALLAH :)

No comments:

Post a Comment