beL0g iena

Friday 15 July 2011

17 / 06 / 2011

hahaha...best moment beb!!...sblom tu..aku lpe..assalammualaikum..hehe
emm...nk tow knp aku kte the best moment???y3???hahaha..jom aku st0ry mory..haha

MEMOIR " JAMUAN MAKAN MALAM FAKULTI PENDIDIKAN "

Yuhoo!!..best moment beb..sume bergaya abis...ala2 1 malaysia...coz tema kite0rg " pakaian tradisional ".
jam 5 petang aku sebuk menguruskn kije aku yg terbengkalai sambil d'bntu oleh pembantu aku ANIS..alahaiii..alaa2 mem besau laa ktekn...kikikiki...actually aku kne wat KAD 4 DEKAN ..tema die "SELAMAT HARI GURU "..wow!!...penat gak laa..sbbnya kad tu mounting b0ard...k0rg phm2 laa...ble mounting board mmg ssh nk potg...merah2 tgn aku d'kejekn..aduhaiii...demi fakulti tercinta...aku wat gak..agagagagaga...hahaha..j0m tgk hasilnye!!...y0k2!! :S


haha...inie hasilnye...buruk ta???hahah..yg pntg ikhlas...

Jam 8.30mlm..
waw!!....sume v0ke2..ag2 member2 aku..b'gaye gler laa...haha...k0rg mesti ta cayenye..masing2 b'posing dgn kasut tinggi..hahaha,....termasuk aku..ta t'kecuali..masuk2 jep..ala2 princess gitu...waw!!!..hahaha...kami dok kat meja yg senang capai makan..hahaha...kami d0k belakang skali..hehe...ske2..bley cpt2 capai mam..haha...
Suasana makin cerie ble mcm2 aktiviti d'lakukan time tu...sesi potong kek SR..haha...then, rmai2 tgk telatah lecture..hehe..die0wang wat m0vie 4 lectrer fakulti kiteowg..then ad wat skit sketsa...ala2 pelajar sekolah bek n buw0k..haha..epy beb...nice n best!!!..
emm...dengan semangatnye kami menyanyikan lagu "GURU MALAYSIA"..haha...masing2 berbakat menyanyi  wlaupon ta hafal lirik...hahaha...
J0m saksikn pict iteowg yg seterusnye..hahaha


Hahaha...inie laa kami...9 orang jep yg join...s0rang lagi ngajok..haaha

hahaha...tgk tu...pas melantak..kami bergambar,,ape tanye..1st time kami b'DINNER..gagagaga...ske2...emm makanan die mmg t'bek..mcm2 ad..ad nasi..ad ikan keli..ad belacan n ape ntah (aky ta ske mam ney,so ta amik pot..hahaha) ..emm ad cendol, ad satay , ada daging ape ntah,, ada ayam,,ad sayur..haha...buah2an pon ad..air mcm2 p0n ad...waa!!!...bomcet seh pw0t aku time tu...haha..
kami melantak samapi kenyang sambil tu tgk persembahan...sumenye berakhir jam 11 lbh gak..kami sempat b'p0sing ag..jom saksikan!!!...lalalalala~~~


dari kiri wadi ao..keyla n yam


Ney pulak Pah n Sara.. :D


Ney plak kawan2 aku yang laen... :)


Dari kiri Kak timah ...Ain..Kak Ana..n Kak wadi


Ney kawan2 laki seperjuangan aku..haha..


Ehem2...yg terakhir ney aku...Miss Iena..

Tamat sudah...hehe..t aku update ag..lalala~~... ( ari nie terajin update )...bye2 :D

No comments:

Post a Comment